Джорджо Армани (Giorgio Armani) | dLambow

 

Успехът на Джорджио Армани

Джорджио Армани (от итал. Giorgio Armani) е роден на 11 юли 1934, Пиаченца, Италия). Той е италиански моден дизайнер на дрехи, президент, изпълнителен директор и акционер в компанията Giorgio Armani S.p.A., една от най-големите дизайнерски модни къщи в света, съхранила независимост в частния бизнес.

Днес Armani Group е една от водещите световни групи за производство на модни стоки и други предмети в областта на разкоша. Разчита на 13 фабрики и 4600 работници, с които разработва, пуска, разпространява и реализира на дребно модни стоки като
  • спортни дрехи, 
  • джинси, 
  • аксесоари, 
  • очила, 
  • часовници, 
  • парфюмерия, 
  • интериори, 
  • козметика 
под цяла поредица търговски марки. Да си купите Армани е възможно във почти всички големи световни градове, защото сега групата разполага с търговска мрежа на дребно в 37 страни, за всичките си основни марки:
  • 59 бутика Giorgio A.,
  • 11 магазина A. Collezioni,
  • 122 магазина Emporio A.,
  • 71 магазина A/X A. Exchange,
  • 13 магазина AJ | A. Jeans,
  • 6 магазина A. Junior,
  • 1 магазин Giorgio Armani Accessori и
  • 17 магазина A. Casa.

Начало на пътя към успеха и славата е поставено през 1975 год., когато Джорджо Армани, заедно със Серджо Галиоти, регистрират в Италия своята съвместна компания, която след това се превръща в един от световните законодатели в света на модата.

Джорджо Армани
Джорджо Армани (Giorgio Armani)

Пускат ексклузивни, колекционерски и красиви линии дамско и мъжко облекло, колекции от

  • обувки, 
  • аксесоари, 
  • галантерия, 
  • часовници и 
  • бижутерия. 

Горните популярни модни линии и направления на фирмата я превръщат в един водещите производители на стилни дрехи, галантерия, парфюмерия и обувки. По съвместен договор с парфюмерийната компания L’Oreal се разпространяват парфюми, козметика и тоалетни води.

Много холивудски звезди са почитатели и поклонници на марката —

  • Джуди Фостер, 
  • Роберт Де Ниро, 
  • Том Круз, 
  • Джордж Клуни, 
  • Джулия Робертс, 
  • Леонардо ди Каприо 

и доста други, което е добър показател за популярност сред световните звезди на киното, особено на модните колекции от периода 2006 - 2007 г. През 1987 г. Джорджио пуска линия офталмологични и слънцезащитни очила под марката A. Occhiali.

През 1994 г. е ознаменувана появата на линията дрехи за ски спортове. А през 1996 г. виждя бял свят линията A. Neve (Snow) за зимни спортове, а също и за голф A. Classico. През 2002 г. Армани е назначен за посланик на добра воля на ООН по въпросите за бежанците от Армения. През 2005 г. пуска своята линия облекло от кутюр – A. Privé Couture, чийто клиенти стават такива знаменитости, като

  • Рене Зелвегер, 
  • Алисия Кис, 
  • Дита фон Тиз, 
  • Кейт Бланшет, 
  • Пенелопе Крус.

Началото за Giorgio започва като млад студент, учил няколко години за терапевт, но отказал се и постъпил в армията, където осъзнава, че няма да се върне повече към науката. След службата се урежда на работа като асистент фотограф и сътрудник в отдела по снабдяване, а след това и като оформител на витрини в най-големия магазин в Милано La Rinescente. Там 30 годишния бъдещ законодател на модата получава базовите си знания по текстил и дизайн, позволили му да стане моделиер.

Талантът му доста скоро е оценен от ръководството и след време получава длъжността байер. Започва успешно да импровизира с изработването на фирмен стил на магазина, развива кариерата си и става помощник дизайнер на фирмата Hitman, занимаваща се с разработки за мъжката колекция Nino Cerruti. Това създава увереност на Армани в собствените сили и всичко, което създава, възхищава хората, считащи се за професионалисти в областта на модата.

Така той придобива безценни знания в областта на дизайна и съчетаването на материите с потребностите на потребителите и през 1974 г. приема предложението на своя партньор Sergio Galeotti за създаването на тяхна собствена марка и след около година подготовка, през юли 1975 г., в Милано се открива първия магазин Giorgio Armani.




Следват повече от 30 години успехи в света на модата - винаги популярен и актуален, изгражда световна модна империя. Днес Джорджио е един от най-известните и богатите хора на Италия с десетки собствени фарбики, стотици известни магазини по цял свят, изтъкнати модни линии в много основни направления на модата, използвайки трикотаж, вълна, кожа, коприна и други природни материали.

Всичко това му носи няколко национални и международни награди, като:

  • Най-добър международен дизайнер — Award for Best International Designer;
  • Награда за професионални постижения (от съвета на модните дизайнери на Америка за мъжки колекции облекло) — Lifetime Achievement Award;
  • Докторска степен на Кралския колеж по изкуствата в Ландон;
  • Награда за новаторска роля в обединението на света на модата и киното — Rodeo Drive Walk of Style.

Тези награди свидетелстват за високо професионално майсторство на дизайнера в областите на дрехите, аксесоарите и декора - все изпълнения на елитно ниво.

Марковите дрехи - оригиналност и изящество!

Emporio Armani - италианска модна компания за маркови дрехи. Формирана е от Джорджо Армани, наричан още "бащата на Италианската мода".


Той е особено известен с проектиране на мъжки дрехи. Провъзгласен e за най-успешният италиански дизайнер, с годишен оборот от $ 1,600 млрд. евро и лично богатство от $ 5 млрд. евро.

----------------

Няма коментари:

Популярни публикации - В помощ на българите у нас и по света:

Посетители

Последователи - Абонати:

Translate / Перевод