Магазин за дамско облекло ще Ви носи печалба, но...
Как да отворите магазин за дамско облекло?
Факторите на микромаркетинговата среда са следните:
- Потребители (клиенти)
- Доставчици
- Маркетингови посредници
- Конкуренти
- Контактни аудитории
Конкуренция и потребители.
Ако решите да отваряте магазин за дамско облекло, смятам, че най-силно влияние ще окажат конкуренцията и потребителите, затова на тях трябва да се обърне първостепенно внимание.Клиентите на магазина за дамско облекло са, разбира се, най-вече дамите. В нашия случай потребители ще са отделни лица, купуващи стоката за лично потребление. Дамите, желаещи да са красиви и добре облечени са много на брой. Затова е добре дрехите в магазина да обхващат широка възрастова група. Да са предназначени за ученички, студентки, както и за по-възрастни жени, обичащи да са стилни.
Покупка на дрехи от дамите.
Тъй като трябва да се съобразите с мотивите, целите и критериите за покупката на дрехи от страна на дамите, облеклата ще са модни, елегантни, до някаква степен фрапантни, но не прекалено натрапчиви и екстравагантни. Целите и мотивите на дамите, които ще ги закупуват са да бъдат в крак с модата, да облекат качествени дрехи, в които да се чувстват красиви и привлекателни и да позволяват да изразят собствения си стил. Съобразявайки се с финансовите фактори цените ще бъдат сравнително достъпни, но на това трябва да обърнете внимание малко по-късно.Директно от производителя, без посредник.
Относно посредниците вероятно ще е по-изгодно да пазарувате директно от производителя, вместо да използвате посредници. Пряката доставка ще Ви бъде по-изгодна, защото ще Ви даде възможност стоките да бъдат доставени транзитно. Много важен фактор от микромаркетинговата среда е конкуренцията. Отварянето и представянето на магазина Ви ще бъде повлияно в значителна степен именно от съществуващата конкуренция. Това е факт, тъй като има множество магазини, особено за дамски облекла.Търговско местоположение на магазина за облекло.
Затова е добре Вашия магазин, особено ако в него ще продавате дамско облекло, да се намира на главна улица, близо до центъра, като край него най-вероятно ще има и други подобни. Първо е добре да разучите състоянието на конкурентите - каква стока продават, какво е качеството и, на каква цена реализират продажбите, до каква степен облеклата отговарят на модните тенденции и т.н. Сравнявайки своите стоки с тези на кокурентите се опитайте да откриете техните по-слаби страни и да се възползвате от тях.----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.